Proč příběh a né "super
image-ové" video?

Za touto otázkou nestojí nic jiného, než psychologie. Lidé jsou emoční tvorové. Rozhodnutí, zdali nakoupí u vás, nebo u vaši konkurence je z 95% založené na jejich emocích.

Proč tedy příběh a ne image-ové video?

Protože příběh, jsou emoce. S vaším příběhem se zákazník dokáže ztotožnit, chytne ho za srdce a ukáže, PROČ vaše firma existuje a proč je právě vaše firma ta pravá na řešení lidských bolístek a přání.

Tyto emoce působí na část v mozku, která je odpovědná za lidské rozhodování. Dáte-li lidem tu správnou emoci, ztotožní se s ní, uvěří ji a začnou vás následovat. A když máte dobrý produkt a lidé k vám chovají silnou pozititivní emoci, máte hodně našlápnuto.

Image-ové video je fajn. Mnoho zdařených záběrů postaveno na hezké hudbě. A právě tady nastává problém. Často za takovýmhle videem nic víc nestojí. V pár povedených záběrech řekne, co je firma zač a co dělá. Ale tam to bohužel končí. Nedá lidem skutečný důvod, proč by jí měli důveřovat, nebo ji následovat.

Image-ové video působí na část mozku, která si řekne: “Jó, to je moc hezké.”, ale nemá žádny vliv na rozhodování. Je pak jenom na rozhodnutí podnikatelů, jestli dají lidem hezké video, anebo emoce, které je s nimi propojí.

Lidské emoce z velké většiny ovlivňují audio-vizuální aspekty. Proto je videopříběh ideální krok do srdce zákazníků. Video má velikou sílu a ne vždy musí být jen "povinnou jízdou” podnikatelů. Mnozí z nich však o tom nevědí. Vy už o tom víte :).

Oleander - “příběhoprodukce,
která nedělá videa”

Myšlenka založit Oleander vznikla z dvou důvodů.

Prvním hlavním důvodem byla láska k filmové produkci a vášeň dělat příběhy, které proletí lidským srdcem sílou rakety. Druhým důvodem, bylo dát lidem víc. Každá firma i produkt vzniká za jediným účelem. Vyřešit lidské problémy nebo naplnit lidské touhy.

A podnikatelé dnes bojují o jedinou měnu budoucnosti, kterou je přízeň a pozornost lidí tam venku. Budete to vy, nebo někdo jiný. Prodáte jim vy, nebo někdo jiný. Obrovský tlak reklam způsobil, že lidé si dnes vybírají, komu svěří své peníze. A vyhrávají ti, se kterými lidé sympatizují, věří jim a mají v nich důvěru.

To všechno stojí za jediným slovem, které rozhoduje o tom, kam poputují peníze zákazníků - EMOCE. A to je základová deska, na které stojí myšlenka Oleandru.

Video dnes burácí společností víc, než kdykoliv předtím. Je to jeden z nejsilnejších prvků, které dokážou ovlivnit lidské rozhodování. Proto jsme se rozhodli tvořit příběhy a emoce, které chtejí vidět vaši zákazníci. Video totiž není pro nás - pro Oleander, není ani pro vás. Je pro lidi, ze kterých má vzejít vaše věrná klientela. A když propojíte dobrý produkt se správnou emocí, lidé vám uvěří a budou vás následovat.

Jste zvědavý na váš příbeh?