Voda dává život lesu.
Značce ho dává emoce.


Tvoříme videopříběhy značek, díky kterým dostávají život a lidé je následují

Příběh pro mojí značku

Video je hezké.
Příběh chytí za srdce.

Mnoho podnikatelů poptáva ta nejstylovější videa současnosti a nechá se zaslepit moderní videoprodukcí. Soutěží s dalšími podnikateli, kdo bude mít hezčí video, až jim úplne unikne skutečný smysl. Image-ové videa jsou sice líbivá a hezky se na ně díva, ale tam to bohužel často končí. Produkce do nich jaksi zapomene vložit tu nejdůležitejší část, která mění lidi ve věrné následovníky vaší značky - zapomínají na PŘÍBEH a EMOCI.

Příbeh má velkou moc působit na lidské emoce. Díky němu se lidé dokážou s vaši značkou vnitřně ztotožnit. Pochopí skutečný důvod, proč vaše firma řeší všechny jejich problémy i touhy, a vy k nim budete mít najednou o mnoho blíž. Už to nebude jen pár zdařených záběrů, po kterých si řeknou: "Jó, to je hezké...." Váš příběh rozdmýchá emoce, díky kterým se lidé vnitřne propojí s vaší značkou, a najednou to vše má o mnoho větší sílu - vaše značka dostane jiný rozměr. A když se v lidech podaří vyvolat emoce, jde logika stranou.

Videopříběhy

Každá značka má
specifický charakter.

Vyjádřuje vaše značka starostlivost o lidi? Nebo je charakterem pro tvrďáka a rebela? Charakterizuje vaši značku kreativita a představivost? Nebo má působit zábavně? Vaše značka má jedinečný charakter, se kterým se lidé ztotožní díky příbehu a správné emoci. A naší úlohou je charakter vaší značky najít.

WorkLounge - Opening New World


Archetyp: "Tvůrce" Charakter: kreativita / péče / hodnota / vize

Brispol - Cihly příštích generací


Archetyp: "Tvůrce" Charakter: kreativita / péče / hodnota / vize

Regensdorf - 45 Anniversary In Zurich


Archetyp: "Klaun" Charakter: zábava / hravost / energie / smích

MR Invest Group - Commercial


Archetyp: "Tvůrce" Charakter: kreativita / péče / hodnota / vize
Oleander referencie
Recenze

Brand-y, se kterými vidíme svět jinak...

Jste zvědavý na váš příbeh?